Gyakran ismételt kérdések

 

Mielőtt az ügyfélszolgálatunkhoz fordulna, kérjük nézze meg, hátha talál megfelelő választ.

 

Mire van szüksége, ha egy megkezdett, vagy meglévő vásárlással kapcsolatban érdeklődők?

Kollégáinknak a vásárlási tranzakció azonosításhoz elsősorban a tranzakció számára és/vagy a vásárláskor megadott e-mail címre van szükésgük.
Kérjük, minden tranzakcióhoz kapcsolódó kérdésnél ezeket az adatokat adja meg a gyorsabb ügyintézés érdkében. (Ha csak nem szeretné az első 2-3 üzenetváltást ezen adatok bekérésével-megadásával kezdeni.)

Mi az, amit semmiképpen ne tegyek a vásárláskor?

Kérjük a vásárlás alatt ne frissítse, ne töltse újra az oldal helyválasztós felületét. Ez nem segít a helyek megjelnésén. Sőt!

A felület interaktív, és frissül magától, amint lesz elérhető jegy az megjelenik, vagy elszürkül amint kosárba kerül.

Higgye el, hogy ahhoz, hogy biztosan csak 1 kosárba kerülhessen be egy jegy, komoly kommunikációs folyamatok zajlanak a háttérben, és minden jegy egyedileg jelenjen meg, vagy tűnjön el az elérhető jegyek halmazában. Ha ezeket újratöltögetéssel, a teljes jegykontingens újraellenőrzésével több száz vagy több ezer felhasználó megtetézi, akkor ez nyilvánvalóan nem fog gyorsulni. És hát ha valaivel nem segítünk, akkor minek ártsunk? Nem igaz!?

Ugyanez igaz a várólistára és a fizetési felületre is.

Mi az, amit nem ajánlott tenni a vásárlás során?

Érdemes vásárlás elött elolvasni a Hogyan vásároljunk? cikkünket, hogy átlássuk a vásárlási folyamatot, és azon egy irányba végighaladva végezzük el a vásárlást.

Az oda-vissza lépegetés ugyan lehetséges, nem tilos, de figyelembe véve az oldal tetején lévő kosáridő visszaszámlálót, okozhat némi kellemetlenséget.

Ugyanez igaz a fizető oldalra történő átlépés és visszalépésre is.

Lehetséges, de fokozottan nem ajánlot!
Attól, hogy a vásárló fizetési oldalt a vissza gomb megnyomásával elhegyja, az ott elindított folyamat még a háttérben lefuthat, és ha elég gyorsan sikerül újra a fizetés gombra kattintania, ott indítania gyorsan egy újabb fizetést, mikor a végére ér, lehet, hogy két sikeres fizetésről kap SMS értesítést ugyanazokra a jegyekre.

Miért nem akadályozzuk ezt meg? Erre e funkcióra sajnos sok indokolt esetben szükség van, plldául a banki felületen több sikertelen próbálkozás a kártyaszám, vagy kód beírásával, a sikeretelen fizetés után szükséges lehet a visszalépéssel újrakezdeni a fizetési folyamatot.

A tanácsunk az, hogy a fizetési folyamat megkezdését követően, csak akkor tegyen bármit, ha a fizetési oldalon egyértelmű visszaigazolsát kap a fizetési tranzakció ereményéről. (Sikeres, vagy sikertelen.) Néha kell ehhez türelem.

A kártyelfogasát biztosító felülettel kapcsolats minden problémát a Simplepay üzemletetőjénél, az OTP Mobil Kft. ügyfélszolgálatánál lehet és ajánlott jelezni a +36 1 5100 374-es telefonszámon.

Kaptam a vásárlásról SMS értesítést a bankomtól, de nem kaptam meg a jegyemet. Mi a tehendő?

Legelőször kérjük azt ellenőrizze, hogy a vásárlásról az  alábbi e-mail üzenetek közül melyiket kapta meg:

  1. Simple visszaigazoló e-mail a sikeres fizetésről
  2. Számla értesítés a szamlazz.hu rendszeréből
  3. Megrendelés visszaigazolás a funcode.hu-tól

Amenyiben a 3 közül egyiket sem kapta meg, csak SMS értesítést kaptt a sikeres terhelésről:

Valószínűleg az e-mail címét rosszul adta meg a vásárláskor. Ez esetben írjon e-mailt az info kukac funcode.hu e-mail címre, melyben megadja a vásárlás időpontját, összegét, a helyes e-mail címet és a vásárláskor megadott nevet, és szíveskedjen közölni azt a tényt, hogy a 3 e-mail közül egyiket sem kapta meg. Gyorsítja az ügyintézést, ha egy kivonatot is mellékel a kártyaterhelésről, melyen szerepel a bankszámlaszám első 6 és utolsó 4 számjegye, illetve maga a terhelés. (minden más adatot kérünk töröjön róla) Ehhez a hibás e-mail cím javításához lesz szükség.

Kollégáink mindent elkövetnek, hogy beazonosítsák a tranzakcióját, de be kell látni, hogy ez esetben az egyértelmő azonosítók közül (rendelésszám, e-mail cím) egyikkel sem rendelkezik, azok közül, ami a rendszerben szerepel, így ehhez kis türelmet kérünk. Kollégáink segíteni fognak, hogy az elkészült jegyét sikerüljön jó címre is kézbesíteni.

Ha csak az 1. (Simple) e-mailt kapta meg:

Jó hír, hogy az e-mail címét helyesen adta meg, mivel a 3 független redszer közül az első sikeresen kézbesítette a visszaigazolást. (Ennek áltlaában kommunikációs oka lehet – a kosáridő lejárta utáni fizetési igazolsától, a spam szűrőkön át, az egyes levelező rendszerek (pl. freemail) lassú levélfogadásán keresztül tényleg sok oka.)

Ez esetben a legjobb, ha ezt a visszaigazoló e-mailt továbbítva írja meg, hogy mi történt, és ne felejtse ki az e-mailből, hogy melyik koncertre, mely jegyeket (legalább szektor szinten) tette be a kosarába. A Simple által küldött e-mailben minden adat szerepel a tranzakció beazonosításához. Kollégáink mindent elkövetnek, hogy megoldást találjanak a problémára.

Lehetséges, hogy nem arra a helyre, vagy koncertre kaptam jegyet, mint amit a kosárba tettem?

Sajnálattal közüljük, hogy ez nem fordulhat elő. Minden hely egyedileg azonosított, ami a kosárba kerüléskor rögzítésre kerül. Épp azért, hogy más azt a helyet már ne tudja kosárba tenni, mint ami az Ön kosarában már benne van, a rendszer valós időben ellenőrzi a helyek elérhetőségét, és a kosárbatétel megerősítése csak akkor történik meg, amikor az Ön kosarának azonosítójával a hely már elérhetetlennek látszik a rendszerben mások számára. Ebbe a folyamatban lehetetlen, hogy nem az került a kosárba, amire rákattintott. Sokkal valószínűbb a téves kattintás, vagy téves rendezvény kiválasztása, amire utólag nincs gyógymód. Kérjük a kosár összeállítása után, annak tartalmát szíveskedjen ellenőrizni a fizetési folyamat megkezdése elött!

Hiába kattintok a kiválasztott helyre, az nem jelenik meg a kosaramban, vagy kikerül onnan. Mit tehetek?

Ez a jelenség bizony elő tud fordulni, kommunikációs üzemravarokat követően. Ez is rengetegféle lehet, pl. internet kapcsolat megszakadása, wifi antenna váltás, az internet hálózat túlterhelése a felhasználó által használt csatlakozási ponton, más oldal miatti böngésző túlterhelés stb. miatt, és általában kinyomozhatatlan hol történt a “hiba”, és valójában nincs is jelentősége. Ez együtt jár az internethasználattal. Ezt a jelenséget ugyanis az tudja okozni, hogy az Ön cache-tárolójában lévő kosár azonosító a kommunikáció megszkadása után már nem létezik a másik oldalon, így hiában próbál a rendszer egy helyet betenni a kosárba, az előző kérdésnél leírt visszaellenőrzés során a kosárazonosító hiánya miatt kikerül az Ön kosarából. Azaz sikerült betenni a jegyet egy olyan kosárba, ami már nincs nyitva, és mikor a rendszer ezt érzékeli, a jegy ismét szabaddá válik.

Mindenesetre a javaslatunk az, hogy a használt böngésző fülek és ablakok bezárása után indítsa újra a böngészójét és kezdje újra a vásárlást. Ha ez sem segítenie, a böngésző ún. cache tárának ürítése, szokott segíteni, vagy végső megoldásként másik böngésző vagy új inkognitó/privát ablak használatával kezdje újra a vásárlást!

Nincs kiírva, hogy elfogytak a jegyek, de mégsem tudok állójegyet tenni a kosaramba. Mi történik?

Ez többnyire akkor fordul elő, mikor már csak pár darab jegy van, amit még nem vásároltak meg, de azok nem elérhetőek az Ön számára, mert valaki más kosarában vannak. MIvel még nincs kifizetve, így eladva sem, de más már betette a kosarába, így Ön nem találhat szabad jegyet az adott pillanatban, így be sem kerülhet a kosarába, de az is igaz, hogy még nem került eladásra az összes jegy. Mit lehet tenni?

Vagy válasszon másik álló/ülő jegyet, vagy marad a türelem, várakozás többszöri próbálkozás.